Informări Cistour Agency

EXCURSIE 1 ZI PĂSTRĂVĂRIA ALBOTA - SÂMBĂTA DE SUS - CETATEA FĂGĂRAȘ Data de plecare: 05.10.2024

* Data de plecare: 05.10.2024  //  * Ora întâlnire 05:45 // * Ora plecare 06:00

* Loc întâlnire: Piața Constituției, în fața Casei Poporului

* Auto: B 387 KTA

* Ghid însoțitor: IULIA

* Telefon de contact valabil în ziua plecării cu o oră înaintea îmbarcării și pe durata călătoriei cu Cistour: +40 721 350 459

ATENȚIE! Masa de prânz nu este inclusă în program.

Călătorie plăcută alături de CISTOUR!

EXCURSIE 1 ZI CASA VRĂJITOARELOR - CĂSUȚA RĂSTURNATĂ - MASA DE PRÂNZ Data de plecare: 05.10.2024

* Data de plecare: 05.10.2024  // * Ora întâlnire 05:45 // * Ora plecare 06:00

* Loc întâlnire: Piața Constituției, în fața Casei Poporului

* Auto: DB 33 CFM

* Ghid însoțitor: RUXANDRA

* Telefon de contact valabil în ziua plecării cu o oră înaintea îmbarcării și pe durata călătoriei cu Cistour: +40 721 350 459

Călătorie plăcută alături de CISTOUR!

PELERINAJ 1 ZI LA MOAȘTELE SF. CUVIOASE PARASCHEVA - DIMINEAȚA Data de plecare: 05.10.2024

* Data de plecare: 05.10.2024  // * Ora întâlnire 05:45 // * Ora plecare 06:00

* Loc întâlnire: Piața Constituției, în fața Casei Poporului

* Auto: B 178 WSY

* Ghid însoțitor: CRISTINA H.

* Telefon de contact valabil în ziua plecării cu o oră înaintea îmbarcării și pe durata călătoriei cu Cistour: +40 721 350 459

ATENȚIE! Masa de prânz nu este inclusă în program.

Călătorie plăcută alături de CISTOUR!

EXCURSIE 1 ZI BULGARIA - CAP KALIAKRA - FERMA DE MIDII DALBOKA Data de plecare: 05.10.2024

* Data de plecare : 05.10.2024  //  * Ora întâlnire 05:45 // * Ora plecare 06:00

* Loc întâlnire: Piața Constituției, în fața Casei Poporului

* Auto: VL 37 CIS

* Ghid însoțitor: SORIN

* Acte necesare: CARTE DE IDENTITATE sau PAȘAPORT în curs de valabilitate (6 luni de la întoarcerea în țară)

* Telefon de contact valabil în ziua plecării cu o oră înaintea îmbarcării și pe durata călătoriei cu Cistour: +40 721 350 459

* Vă rugăm să aveți număr de telefon valabil în roaming!

* Recomandăm achiziție LEVA din România!

ATENȚIE! Masa de prânz nu este inclusă în program.

Călătorie plăcută alături de CISTOUR!

PELERINAJ 2 ZILE TUNELUL CELOR 365 DE SFINȚI - PRISLOP - SF. EFREM Data de plecare: 05.10.2024

* Data de plecare : 05.10.2024  //  * Ora întâlnire 06:15 // * Ora plecare 06:30

* Loc întâlnire: Piața Constituției, în fața Casei Poporului

* Auto: VL 15 CIS

* Ghid însoțitor: SILVIU

* Cazare: Hotel Maier 3*, Hunedoara

* Acte necesare: Carte de identitate

* Telefon de contact valabil în ziua plecării cu o oră înaintea îmbarcării și pe durata călătoriei cu Cistour: +40 721 350 459

ATENȚIE! Masa de prânz nu este inclusă în program.

Călătorie plăcută alături de CISTOUR!

EXCURSIE 2 ZILE PE URMELE CAVALERILOR TEUTONI Data plecare: 05.10.2024

* Data de plecare: 05.10.2024  // * Ora întâlnire 06:45 // * Ora plecare 07:00

* Loc întâlnire: Piața Constituției, în fața Casei Poporului

* Auto: TR 60 CHI

* Ghid însoțitor: FLORI

* Cazare: Hotel HP Tower One 4*, Brașov

* Acte necesare: Carte de identitate

* Telefon de contact valabil în ziua plecării cu o oră înaintea îmbarcării și pe durata călătoriei cu Cistour: +40 721 350 459

ATENȚIE! Masa de prânz nu este inclusă în program.

Călătorie plăcută alături de CISTOUR!

EXCURSIE 2 ZILE KLADOVO - SERBIA - CAZANELE DUNĂRII Data de plecare: 05.10.2024

* Data de plecare: 05.10.2024  // * Ora întâlnire 05:45 // * Ora plecare 06:00

* Loc întâlnire: Piața Constituției, în fața Casei Poporului

* Auto: VL 39 CIS

* Ghid însoțitor: MIHAELA F.

* Cazare: Hotel Continental 3*, Drobeta Turnu-Severin

* Acte necesare: CARTE DE IDENTITATE sau PAȘAPORT în curs de valabilitate (6 luni de la întoarcerea în țară)

* Telefon de contact valabil în ziua plecării cu o oră înaintea îmbarcării și pe durata călătoriei cu Cistour: +40 721 350 459

ATENȚIE! Masa de prânz nu este inclusă în program.

Călătorie plăcută alături de CISTOUR!

EXCURSIE 1 ZI TÂRGOVIȘTE CAPITALA VALAHIEI - MASA DE PRÂNZ Data de plecare: 06.10.2024

* Data de plecare : 06.10.2024  //  * Ora întâlnire 06:45 // * Ora plecare 07:00

* Loc întâlnire: Piața Constituției, în fața Casei Poporului

* Auto: GR 19 DMR

* Ghid însoțitor: TONI

* Telefon de contact valabil în ziua plecării cu o oră înaintea îmbarcării și pe durata călătoriei cu Cistour: +40 721 350 459

Călătorie plăcută alături de CISTOUR!

PELERINAJ 1 ZI LA MĂNĂSTIRI CU HAR DIN PRAHOVA Data de plecare: 06.10.2024

* Data de plecare: 06.10.2024  // * Ora întâlnire 07:15 // * Ora plecare 07:30

* Loc întâlnire: Piața Constituției, în fața Casei Poporului

* Auto: VL 35 CIS

* Ghid însoțitor: IULIA

* Telefon de contact valabil în ziua plecării cu o oră înaintea îmbarcării și pe durata călătoriei cu Cistour: +40 721 350 459

ATENȚIE! Masa de prânz nu este inclusă în program.

Călătorie plăcută alături de CISTOUR!

EXCURSIE 1 ZI PARK MINI BULGARIA - VELIKO TARNOVO - ARBANASI Data de plecare: 06.10.2024

* Data de plecare: 06.10.2024  //  * Ora întâlnire 05:45 // * Ora plecare 06:00

* Loc întâlnire: Piața Constituției, în fața Casei Poporului

* Auto: VL 37 CIS

* Ghid însoțitor: RUXANDRA

* Acte necesare: CARTE DE IDENTITATE sau PAȘAPORT în curs de valabilitate (6 luni de la întoarcerea în țară)

* Telefon de contact valabil în ziua plecării cu o oră înaintea îmbarcării și pe durata călătoriei cu Cistour: +40 721 350 459

* Vă rugăm să aveți număr de telefon valabil în roaming!

* Recomandăm achiziție LEVA din România!

ATENȚIE! Masa de prânz nu este inclusă în program.

Călătorie plăcută alături de CISTOUR!

Observații generale de călătorie

1) tarifele de intrare la obiectivele turistice se achita la fiecare in parte in moneda locala si se pot modifica de catre autoritatile locale independent de agentie;

2) camerele single se confirma doar de catre agentie; persoanele care se inscriu singure si pentru care agentia nu gaseste partener vor fi informati telefonic sau in scris si vor achita suplimentul de camera single cel tarziu cu 3 zile inainte de plecare; achitarea suplimentului de camera single nu implica loc singur pe bancheta in autocar. Refuzul de a achita suplimentul single inainte de plecare si renuntarea la calatorie se penalizeaza conform articolului Conditii pentru Anulari / Penalizari;

3) clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; existenta anumitor facilitati precum minibar, balcon, frigider, cana fierbator pentru prepare ceai/cafea in fiecare camera, wi-fi in camera, etc nu pot fi garantate de catre agentie atat timp cat se asigura categoria de stele mentionata in programul detaliat. Unitatea de cazare poate solicita taxe suplimentare (minibar /frigider, seif, aer conditionat etc), turistul avand obligatia sa le achite si se informeze asupra acestora inaintea utilizarii acestor servicii. Este interzis fumatul in camerele unitatilor de cazare (cu exceptia camerelor pentru fumatori). In caz contrar, turistul va suporta toate penalizarile impuse de unitatea de cazare. Eventualele daune produse de turist in unitatea de cazare revin ca obligatie de plata acestuia. 

4) agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;

5) daca pentru pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre Calator a unor formalitati suplimentare (de exemplu, calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele calatorului este schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei etc.), acesta are obligatia de a indeplini toate cerintele legale. Pentru o informare optima, agentia recomanda si consultarea site -ului www.politiadefrontiera.ro si a site-ului Ministerului Afacerilor Externe a Romaniei: http://www.mae.ro, pentru informatii complete privind Regimul de calatorie in strainatate, cat si in ceea ce priveste conditiile de calatorie/intrare pe teritoriul tarii/tarilor de destinatie. 

6) daca tara de destinatie impune obligativitatea efectuarii unor teste PCR pentru virusuri (SARS COV 2, sau alt tip de virus) sau obligativitatea de vaccinare, acestea din urma cad in responsabilitatea turistului si nu obliga agentia de turism la vreo despagubire sau anulare gratuita a rezervarii. 

7) distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup; in cazul  in care turistul are cerinte speciale cu privire la cazare  (camere alaturate, camere cu balcon, etc) nu vor fi considerate confirmate decat in masura disponibilitatii de la fata locului.Mesele incluse in program sunt de categorie meniu standard, fix pentru toti turistii la fel. Orice solicitare de schimbare a acestuia se considera drept cerere speciala si se achita extra la fata locului de catre turist. Agentia de turism nu garanteaza meniuri speciale, nu are obligatia de a se informa cu privire la preferintele sau regimurile culinare ale turistilor, acestea fiind satisfacute in masura posibilitatilor la fata locului. Nominalizarea hotelurilor se va face la cerere dupa transmiterea informarii de plecare (cu 2 zile inainte de inceputul calatoriei, prin exceptie cu 24 ore inainte de plecare). Mentiunea in program a denumirii hotelului continuata de expresia  “sau similar” face referire doar la categoria de confort si regimul de masa al hotelului.

8) ghidul/ conducatorul de grup poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fara a afecta structura programului; in caz exceptional, obiectivele din program se pot inlocui cu altele doar din motive care nu tin de agentie sau turisti (conditii meteo, restrictii de acces, cauze naturale, decizii care tin de autoritati);

9) conform reglementarilor internationale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor si la obiectivele turistice pot fi asigurate doar de catre ghizii locali; ghidul roman va face o prezentare in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care se achita taxe ghizi locali in programul turistic sau daca grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia la fata locului.

10) agentia nu este raspunzatoare pentru deteriorarea, pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;

11) este obligatorie respectarea instructiunilor ghidului insotitor si intervalele orare date de acesta; este obligatorie respectarea masurilor de pandemie in vigoare. Pentru obiectivele turistice unde este nevoie de rezervare in prealabil, agentia va percepe o taxa de rezervare;

12) efectuarea partiala sau integrala a oricarei sume prin intermediul bancar reprezinta acceptarea pe deplin a termenilor si conditiilor prevazute in contractul de prestarii servicii turistice (disponibil pe site - recomandam citirea acestuia); turistul isi asuma ca este apt pentru calatorie si nu necesita asistenta specializata (cazuri medicale/ dizabilitati). Turistul aflat in situatie atipica (medicala sau de necesitate speciala) este obligat ca notifice in scris agentia cu privire la situatia personala inainte de inscriere si sa ceara acordul pentru participare. Ne rezervam dreptul de a refuza participarea persoanelor care ca urmare a situatiilor speciale pot pune in dificultate derularea programului turistic, afectand astfel toti participantii la calatorie.

13) transportul se va realiza cu microbuz, minibus, midiautocar, autocar in functie de numarul de turisti participanti la program; turistul are obligatia respectarii conditiilor de transport persoane disponibile pe site (recomandam citirea acestora).. In mijlocele de transport sunt interzise fumatul, consumul de bauturi alcoolice sau substante stupefiante. Ne rezervam dreptul de a nu imbarca sau de a debarca (dupa caz) pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca conditiile de transport persoane, fara rambursarea costurilor de transport. Pasagerii se obliga sa achite catre compania de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.

14) transbordarea se efectueaza pentru un minim de 8 persoane pentru fiecare localitate de transfer; pentru un numar mai mic de persoane, transbordarea se efectueaza in conditii speciale comunicate de agentie (tarif si durata);

15) prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat si se completeaza cu informatiile precontractuale disponibile pe site (recomandam citirea acestora). Recomandam incheierea asigurarii storno pentru a va proteja inainte de plecare (in cazul anularii calatoriei) si a asigurarii medicale pentru protectie pe durata derularii programului turistic (in cazul unor situatii medicale neprevazute).

vezi mai mult

Solicita oferta