POSTURI DISPONIBILE ÎN AGENȚIA CISTOUR

Front office Bucuresti
Front office Bucuresti

Agent turism Front Office - București

👨‍💻 Candidatul Ideal:

• Experiență de minim 1 an pe postul de agent de turism

• Studii superioare - specializarea turism sau financiar reprezinta un avantaj

• Cunoașterea sistemelor de rezervări cazări, a sistemelor tour- operatorilor parteneri și sistemele de emitere a biletelor de avion

• Cunoștințe generale de produse, destinații turistice

• Foarte bune abilități de comunicare, relaționare, vânzare

• Cunoașterea sistemului Qtravel și Eurosite reprezintă un avantaj

• Cunoștinte PC – Excel, Word, E-mail, Navigare internet - obligatoriu

• Vorbitor limbă engleză - nivel mediu/avansat - obligatoriu

• Ne dorim o persoană pozitivă, cu spirit organizatoric, să fie serioasă, să se adapteze pe orice situație, să aibă inițiativă

 

💻 Descrierea jobului:

• Prezentarea și vânzarea produselor turistice

• Consilierea clienților în alegerea serviciilor turistice

• Suport și operare rezervări clienților companiei

• Crearea, menținerea și dezvoltarea relației cu clienții

• Urmărirea derulării acțiunii turistice

• Gestionare rezervări, statusuri, etape, follow-up, ofertare, argumentare către clienți

• Emitere documente rezervări, contracte, facturi, vouchere etc.

• Vânzări bilete de avion

 

💡 Asigurăm:

• Atmosferă de lucru placută, colegi tineri, uniți, pozitivi și prietenoși

• Sedii în București - Piața Victoriei și Piața Gorjului, aproape de metrou

• Salariu fix (se discută în cadrul interviului) , tichete de masa, training, infotrip

• Vacanțe cu tarife reduse pentru angajați

• Bonusuri de Paște și Crăciun

• Program de lucru L-V 10:00-18:00

 

😊 Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul pe adresa de e-mail: office@cistour.ro!

width: 100%, height:1px
Agent turism Front Office - Valcea
Agent turism Front Office - Valcea

Hotel and flight reservations

👨‍💻 Candidatul Ideal

• Studii superioare

• Experienta 1 an intr-o agentie de turism pe parte de productie

• Excelente abilitati de comunicare si de gestionare a relatiei cu hotelurile partenere, furnizori de servicii (restaurante, muzee etc)

• Vorbitor limba engleza - nivel mediu/avansat - obligatoriu

• Abilitati de negociere si planificare

• Cunostinte PC – Excel, Word, E-mail, Navigare internet - obligatoriu

 

💻Descrierea jobului

• Te vei ocupa de pregatirea rapoartelor specifice

• Lucrezi in echipa si comunici informaţiile in mod clar si corect

• Te vei ocupa de listele de pasageri, rooming list

• Pastrezi si gestionezi relatia cu hotelierii, furnizorii de servicii (restaurante, muzee etc.)

• Comunici cu ghizii pentru pachetele turistice

• Verificarea tarifelor si gasirea celor mai optime hoteluri pentru grupuri

• Te vei ocupa de rezervarile necesare pentru grupuri la hoteluri, restaurante, muzee, avioane etc.

 

💡 Asiguram:

• Atmosfera de lucru placuta, colegi tineri, uniti, pozitivi si prietenosi;

• Salariu fix (se discuta in cadrul interviului) , tichete de masa, cursuri de specializare, infotrip

• Vacante cu tarife reduse pentru angajati;

• Bonusuri de Paste, Craciun, 8 Martie, Zi de Naștere

• Program de lucru L - V 09:00-17:00

 

Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul pe adresa de e-mail: office@cistour.ro!

width: 100%, height:1px
Dispecer transport
Dispecer transport

Dispecer transport

Candidatul Ideal

• Experienta de minim 2 ani pe acelasi post reprezinta un avantaj;

• Studii superioare- specializarea turism / transporturi reprezinta un avantaj;

• Cunostinte legislative specifice activitatii de transport rutier;

• Cunostinte PC – Excel, Word, E-mail, Navigare internet - obligatoriu;

• Vorbitor limba engleza - nivel mediu/avansat – obligatoriu;

• Foarte bune abilitati de comunicare, relationare, vanzare si upsell;

• Ne dorim o persoana pozitiva, cu spirit organizatoric, sa fie serioasa, sa se adapteze pe orice situatie, sa aiba jobului.

 

 Descrierea jobului:

• Mentinerea relatiei cu clientii si transportatorii (transmiterea, monitorizarea si finalizarea comenzilor de transport);

• Intocmirea ofertelor si contractelor de transport, transmiterea comenziilor de transport, facturare;

• Arhivare documente;

• Identificarea de noi clienti, activitati specifice de identificare de potentiali clienti:

- contactare si ofertare de noi clienti;

- activare pe site-urile de intermediere transporturi;

- networking si contacte personale;

Raportarea periodica a activitatii catre managerul superior.

 

Asiguram:

• Atmosfera de lucru placuta, colegi tineri, uniti, pozitivi si prietenosi;

• Sediu in Bucuresti, stradal in cartierul Militari, aproape de metrou

• Salariu fix (se discuta in cadrul interviului) si comisioane in functie de performanta;

• Vacante cu tarife reduse pentru angajati;

• Bonusuri de Paste si Craciun;

• Program de lucru L-V 09:00-17:00.

Solicita oferta